söndag 4 november 2012

Hockey och Saloon!

På lördan va jag och lämna av Max till mamma sen åkte hem fixa mig och så åkte vi iväg på hockey tillsammans me Jimmie, Zarah och Sonny. Gick skit för Brynäs! Vi gick när de va ca 5min kvar av 3 perioden. Vi drog och käka istället, skönt att slippa köer att få komma ut från arenan. Vi åkte till Saloon och käka dock lång vänte tid på bord och maten. När vi åkte hem igen så fixa jag chafför så jag kunde ta mig till och från krogen(Pulz) i östhammar. Johan stanna hemma. Hade en trevlig kväll.

Idag så va jag och Johan och hämta Max hos mamma och sen har vi vart hos svärföräldrarna och fira J´s mamma som fyller år. Men inatt är de slut på ledigheten, tillbaka till jobbet men nu har vi ordnat de så att jag har ett söndagsbud så på söndag är jag ledig igen.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3