tisdag 5 mars 2013

konsult!

Igår va ja in till sthlm igen men den här gången åkte jag in på ett MK möte/utbildning, ingen shopping.
Jag åkte in med 2st som jobbar för MK. Va riktigt roligt att följa med och titta och se lite va dem gör.

Idag så ringde Maria(hon som värva mig) och hon hjälpte mig att beställa varor som kan få fart på mitt MK försäljning. Så nu är man konsult. :D Kommer bli skit kul!.
På måndag ska jag in till Uppsala på möte igen. Varje måndag har vi utbildningar. Ser fram emot att få lära mig mer!
Ska ta tag i att boka in klasser, lite nervöst dock att stå och prata framför folk men kul att få visa dem produkterna och låta de få prova och få veta va dem gör och jag tror att detta kan utveckla min personlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3