måndag 16 november 2009

JUF Fest

I lördas va de JUF-Fest.. Skiit kul va de..:D Börja me förfest hos Ina..^^ Sluta inte så bra de, fick i mej liiiiite för mycket.. Fick inte i mej maten som bjöds på juf för jag hade drucki så jag va mätt och mådde illa, så Johan fick min mat..:P Missa typ hela middan för jag börja må så illa av att sitta ner så jag gick ut en sväng för att nyktra till lite.. Illa..:P Men efter lite frisk luft och vatten så mådde man mycket bättre..^^ Sen va de full fart ute på dansgolvet och prata me massa gamla klass/skol kompisar..:D
Vart en sen kväll.. Kom inte hem fören 3 typ.. Johan va fyllechaffis så vi skulle köra hem lite folk.. Hungrig va jag när vi kom hem eftersom jag inte hade äti på 15 timmar, Max stängde precis när vi kom dit (otur)..:P

Have a nice day...^^/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3