lördag 28 november 2009

Kollar jobb..

Har vart in på arbetsförmedligens hemsida och kollat efter jobb men de finns inget som passar eller intresserar mej.. Allt börjar kännas så hopplöst men jag får väl lyssna på min kära pojkvän "allt löser sej"..^^ Inte dem mest tröstande orden kanske men på nått sätt så lugnar dem mej när han säger så..
De som jag skulle vilja jobba med är klädbutik för jag tycker väldigt mycket om kläder.. Kläder är utsidan som visar upp en del av hur en personen är..
Skulle även kunna tänka mej att jobba i bokhandel men jag kan inte så mycket om författare och hinner/orkar inte läsa så mycket böcker.."/ Stå i en filmbutik kanske.. hmm.. Ja de finns ju många alternativ gäller bara att dem man söker till vill ha en..
Västa är att allt ligger så långt bort så jag måste fixa körkortet innan jag kan skaffa ett serriöst jobb..
Aja a l l t ~ l ö s e r ~ s e j..:P

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3