tisdag 13 oktober 2009

Börjar blogga..

Hej på er.. Kände att de va dax att skaffa en blogg där man kan skriva av sig lite om va som händer och va man känner i livet..

Kan berättta lite om mig själv.. 19år, bor på landet med min mamma, store bror, lilla syster, hund Leo och katt Skrutt..:P Har en underbara pojkvän, vi har vart tillsammans i ungefär 2½månad och fler månader ska de bli..:) Jag är arbetslös men ska fixa de så fort jag kan, ska försöka fixa mig ett körkort så de blir lite lättare att ta sig någon stanns..
Visst ja jag pluggar lite, matte B, jag har inte dem bästa betygen om man säger så, ja behöver 50p extra för att få mina slutbetyg så då vart de att plugga matte för de kan va bra att ha i framtiden..:P
Så nu vet ni lite mer om mig..:P

Have a nice day...^^/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3