torsdag 29 oktober 2009

Jobb dag..

Mamma väckte mej vid halv tio.. Vi skulle åka och lämna syrran i Moxboda för hon och två av mina styvbröder skulle åka och bada på fyreshov.. Efter dem åkt så åkte ja, mamma och Johan<--(Styvbror) iväg och släppa mer ris där vi huggit längst en åker.. Tog två timmar att släppa ihop allt ris och lasta kärran me stockar..
Styvbrosan fick köra hem traktorn hem till oss så körde ja och mamma efter me bilen.. Ida har ja fått kört massa bil.. Skiit kul..:D Fick mina handledar papper ida oxå, så snart e vägarna osäkra.. ;)
Fick även papper från försäkringskassan att ja ska betala tillbaka pengar.. Jippi..-.-'
Mamma ska ringa och prata me dem imorn..
Mamma, ja, Johan och Tomas<--(brosan) va och handla i Östhammar och lämna Tomas på han jobb..

Haha lite förvirande när min pojkvän heter Johan och min styvbror oxå heter de och sen heter min bror Tomas och de heter min pojkväns bror oxå..XD
Va ute på promenad me vovven när ja kom hem.. Skönt att känna att man inte sovit bort dagen..:D

Ååh imorgon får ja träffa hjärtat, vi firar 3månader..:DBlir att mysa framför tv och kolla på Idol..:)
Och på lörda e de boxlan som gäller.. Party..:D

Have a nice day...^^/Angel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3