fredag 16 april 2010

Går dagen..

Igår hade jag körlektion och då hade jag en annan lärare och jag lärde mig så mycket mer på den lektionen än va jag gjort dem dem andra 8.. Känns lite bort kastade pengar, ska prat lite me mamma och se om hon kan ringa och klaga lite..
Åkte till Uppsala och klippte mig efter körningen, vart inte så nöjd fast jag blev iaf av me dem slitna hårtopparna.. Skulle kolla efter en vårjacka men hitta ingen hade lite ont om tid att titta ordentligt för jag skulle till Ö-hammar och möta upp Johanna för jag skulle följa me henne till arbetsförmedligen.. Måste typ va über smart för att skaffa en in loggning där..XD Inte äns hon som jobbar där förstod de va nå trassel me att välja lösen.. Dem stängde 4 men ca kvart över 4 va Johanna klar där..:P Men sen åkte vi till pris stop och va in på coop..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3