lördag 3 april 2010

Glad Påsk..

Hade de trevligt hos Johanna.. Vi kom på iden me att vi skulle byta mobiler och testa varandras för hon har toutch och jag vill testa hur de är att ha en sån och hon va trött på de så då bött vi men kommer nog bytta tillbaka för toutch är nog inte min grej..:P
På kvällen åkte jag till moxboda och gick hem till Christer för Johan va där och de va meningen att vi skulle vart där ett tag men Christer tjej ringde och va full och vill ha skjus hem så Christer fick åka iväg så Johan och jag åkte hem till mig..

Sov ut ordentligt imorse de va skönt, vi kom upp vid 12.. Johan fick ett påsk ägg av mig me godis och så hade jag lagt ner ett usb-minne som jag köpt från cdon som han kan ha i bilen.. Fixa mig och sen åkte hem till Johan så nu är jag hemma hos hjärtat och väntar på att maten ska bli klar..:P Sen vet inte riktigt va vi ska göra ikväll.. Andra ska ut på krogen men vi har inte råd iaf inte jag och Johan va väl inte riktigt sugen på att gå ut så vi får se va vi hittar på..

Glad Påsk på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3