tisdag 20 april 2010

Övningskört..

Mamma och jag åkte in till Ö-hammar för att övningsköra.. Vi åkte runt lite men mamma hittar inte så bra så hon tyckte vi skulle åka till Hallstavik efter som hon är uppväxt där så där hittar hon lättare.. Fast innan vi åkte till Hallsta så va vi in på Coop.. Köpte hårfärg och en bok "Gucci krigen"..
Hehe hände mycke i trafiken i Hallsta, plötsligt kom en katt springande me en hund springande efter mitt över vägen, ett fyllo va och vingla mitt i vägen, ekorre sprang över vägen och mamma lura ut mig på en smal brant väg, hade polisen bakom mig en bra bit.. Körde i ca 3timmar efter de va jag ganska trött att köra.. Vi ska ut och köra mer nån annan dag..
När vi kom hem gjorde jag i ordning en pastasallad, fy så mätt man vart av lite grönsaker.. Färga håret oxå men vart inte så mycke skillnad fast nu syns inte ut växten längre, skönt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3