söndag 1 april 2012

1 April 2012!

I fredas så kom syrran hit. Jag och Johan hämta upp syrran på mammas jobb och så åkte vi och handla på coop. Köpte me oss pizza hem och glode på tv.
På natten hade jag hel teckning på jobbet och de va ju inte de roligaste vädret. Snöstorm hela natten. Från vår väder till hel vitt me snö.
När jag kom hem från jobbet så va klockan runt 8 så va ganska pigg och syrran vakna så vi kolla på VD tills jag somna på soffan sen fick hon klara sig själv.:P
När jag vakna så va de dags att fixa mat. Senare på kvällen hade vi filmkväll me godis och kolla på De tre musketörerna. Spela lite spel, laburinten och Yatzy.
Idag så har jag bara sovi har haft så ont i kroppen och kroppen har inte vela lyda mig alls så kom inte ur sängen fören efter kl 6 och då ställde man sig och diska och laga mat. Nu kollar vi på tv och jag ska strax fixa iordning fruksallad.:)
Och idag är de ju 1 april men inge skämt har man blit utsatt för. Folk lurades mer när man va mindre tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Det är inte sant pappa luras vare år i år sa han att bilen gick sönder när vi skulle åka till alanda för att flyga till england! Den jävel :p jag går på det jämt/Emmy

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jasså.:P har iaf ingen som skämtar me mig.:P

      Radera

Skriv gärna en rad eller två..<3