söndag 22 april 2012

En trevlig dag i Gävle!

Sitter och kollar på BB själv.:( J har åkt i väg långt bort me Jimmie för att jobba och dem kommer inte hem igen fören på torsdag kväll så de kommer va lite tomt.:( Men tror de kan va bra att va ifrån varandra lite så man får känna av saknaden + de finns ju telefon. :)
Men jag och J hade en mysig dag tillsammans igår så vi hann omgås lite innan han åkte iväg.:)

Jag och J följde me Jimmie och Zarah upp till Gälve igår. Vi gick till torget och kolla när Brynäslaget vart hyllade. Dock såg man inte mycke. Ett stort minus till folk som ska ha sina ungar på axlarna, visst en stung går ju bra såklart för dem ser ju inge annars men hela tiden behöver dem ju inte sitta, tänker dem inte på andra. Va länge sen jag kände mig så kort, har liksom alltid tillhört dem långa människorna.:P
Vi gick och åt på Saloon och som vanligt så blir man mätt dock behövs inte så mycke mat för mig.:P
När vi ätit klart och smält maten lite så gick vi och bowla.:) JAG VANN! *stolt* Vann me 2p över Johan.:P Vi drog hemmåt och bytte bil och hämta badkläder så stack vi 4:a till stora Krantzen på fest och bada tunna igen.:) Från början va de ingen som ville bada utan jag men så fick jag me mig Krantzen och då hängde Johan på och då kom de me några fler till slut sluta de me att tunnan vart full av folk.XD
Sen vid tolv så fick vi åka hem eftersom jag skulle jobba.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3