måndag 16 april 2012

Sammanfattning av en veckan.

Drar en snabb sammandrag av va som hänt den senaste tiden.
Kan ju börja me påsken. Då låg man sjuk, fredan va man lediga från jobbet(röd dag) men sen jobba jag en natt me feber och dagen efter så fick man straffet så jag fick ringa och sjukanmäla mig.
Vakan upp på påskafton och frös och kunde inte äns sätta mig upp i sängen för ingen ork fanns. Ville bara ligga i sängen och inte ville smitta ner nån men Johan har så snäll familj som ville att jag ändå skulle komma och äta påskmidda. Efter jag fått i mig lite mat så mådde jag bättre och vart lite piggare. Körde Johan på fest på kvällen och Johan syster va så gullig och höll mig sällskap på kvällen.
Vi kolla på Kvällen är din och sen så vart de att jag skulle köra lite folk till krogen. Körde fram och tillbaka me folk och Sara va fortfarande me mig som sällskap sen när alla kommit till krogen så körde jag hem Sara och va själv hemma en timme sen va de bara att hämta folk från krogen igen.:P
Dagen där på va man lite små seg igen.
På kvällen kom Mats över och han och Johan åkte in till stan för att tjuvlyssna lite på när takida spela på bowlan, själv så kände jag att jag bara ville vara hemma.
Men i dags lägget mår man mycke bättre och förkylningen är så gott som borta!:)

I fredas så fyllde Johan år så de kom hans familj över på fika och tårta. Gjorde iordning tårtan själv.:)

Som jag skrev lite snabbt i lördas så kom Christer och Tove över. Vi grilla lite fast vädret va skiit.:P
När vi ätit klart så åkte jag och Johan till Rovsättra på fest me lite folk och bada tunna. Riktigt skönt och mysigt me stjärnklar himmel.:) Christer kom oxå dit efter han lämnat av Tove, han fick me sig en annan person.:)

Ja på söndan va de ju hockey som stod på schema. Jäkla tryck men de räckte tyvärr inte så de vart inge guld.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3