måndag 14 maj 2012

En hel dag me min underbara!

Lite seg va man på söndan men jag och Johan omgicks hela dagen vilket jag uppskatta mycke.!!
Tog mig upp vid 12 tiden och då duscha man och åt lite. Vi la oss på en filt i solen och sola lite men de börja blåsa kallt men eftersom solen va framme så drog vi iväg på äventyr.:P Johan visa mig runt lite. Vi åkte iväg och gick i skogen och satt på ett berg vid vattnet. Hur mysigt som helst!<3
Sen på kvällen så gick vi på promenad och gick hem till svärföräldrarna. Va ganska trött så satt nästan och sov när vi va där. Johan och hans pappa gjorde lite pappersarbete. När dem var klara me de så gick vi hem igen.:)
Sen sov ja en stund på soffan och sen kolla vi BB och efter de så gick vi och la oss, behöve sova mer eftersom jag skulle tillbaka till jobbet. Hela helgen har ju bli lite rörig me sömn efter som jag har fått vänta runt på all, är ju van att jobba om nätterna så man har haft svårt att sova om natten och sen behövt vart vaken på dagen så de sliter lite på än.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3