lördag 12 maj 2012

My B-Day!

Ja nu va man 22år då.!!:P Dagen gick fort så man hann ju knappt me den. Haha klockren chef man har som ringde och sjöng "ja må hon leva" i telefonen fast vi redan träffats tidigare på morgonen han ville lite dock annat så han retades bara lite me att sjunga.
Kom upp ur sängen senare än va jag tänkt mig, kom upp vid 3 tiden och så städa jag och tvätta och bädda om i sängen. Va till systemet och handla nödproviant till lördag.
Sen kom Johan hem och vi drog till coop och handla. Sen vart de pizza på Stop 76 som vi tog me oss hem för jag va skiit hungrig och orkade verkligen inte laga iordning mat när vi kom hem.
Johans föräldrar kom på fika och jag fick 2 skålar i present. Dem åkte när hockeyn va slut så då börja jag me att göra iordnings smörgåstårtorna som vi ska ha idag lördag.:) sen drog vi iväg på bus me Johans gäng för av de i de gänget fyller år idag så då busar vi lite me honom, få se va han säger.;) Lägger upp bild sen på v avi gjorde för bus och på va jag fick för fint av Johan i present.:D

Men nu sitter man me färg i skallen och de ser jäkligt rött ut hoppas på att de blir som på bilden.:S Aja ska gå och skölja ur de nu.! Tur man är ledig över helgen så man hinner me allt.:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3