fredag 4 maj 2012

Valborg!

I måndas så va de ju valborg och jag va ledig dagen efter så gick upp vid halv tre och åkte och handla lite snabbt och sen duscha och fixa mig sen så vid halv 7 kom Zarah och hämta mig och vi börja små dricka lite medan vi vänta på resten av folket sen så grilla vi när dem andra kom och hade trevligt. Senare kom några till.:) Vi drog till Hummel senare på kvällen. Hade en trevlig kväll men man vart ganska på lysset om man säger så men jag kommer ihåg en hel del men de jag inte minns får göra va glömt.HaHa:P Lite tråkigt att inte ha Johan me sig för han jobba ju men de gick la bra än då.
Åkte till Madde efter krogen och sov där och snacka lite skit. Vi kom inte i säng fören halv 5 - halv 6 nått sånt på morgonen.:P Mådde inte jätte dåligt när jag vakna men jag tog de försiktigt för lite yr i bollen va man.:P
När man kom hem låg man bänkad på soffan och halv sov. Sen va de jobb som gällde igen.:)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3