fredag 15 juni 2012

Fredagsmys på åkern!

Kunde inte somna imorse så drog in till Östhammar för att spana in ny öppningen av Willys.
Affären som mamma jobbar på som hette Hemköp har blivit Willys istället, jag är ju så gott som uppväxt i den affären eftersom mamma jobbat där hela mitt liv så har sett den butiken göra en massa förändringar men denna gång vet jag inte va jag ska tycka om. Lite trångt men de verkar ju finnas en massa att välja på och billigt så få se om jag börjar handla där istället för Coop men tror inte de för på Coop hittar jag och tycker de är drygt att behöva springa runt och leta.:P
Kom hem och fick lite sömn(ca3timmar) sen så kom Johan hem och undra hur vi skulle göra me middan för han hade mycke att göra så de behövde gå ganska fort så då vart de så att han stack iväg och jobba igen och jag åkte till Östhammar(igen) och köpte pizza som jag sen tog me mig till åkern han körde på.
Äkte fredagsmys, pizza i solen på en åker. ;)
Nu är man hemma igen och ska dra ner till öregrund sen och va me gänget från Sund. Få se hur länge man orkar sitta där nere är som sagt lite seg men vill inte sitta hemma själv för Johan  kommer jobba lääänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3