torsdag 21 juni 2012

Snart är de midsommar!

Haha har sån träningsvärk i magen, har börja me sit ups. Få se hur länge jag orkar hålla på, tröttnar så lätt.;P
Vakna tidigt imorse. Somna vid 7 och gick upp vid 10 och va pigg(hur gick de till?) så drog iväg och handla. Fy fan va me folk.! Och ingen har respekt för andra, för ser man nån som vill komma förbi, nej då tittar man lite små surt och står kvar. Nötter!
Kom hem och la mig i solen och läste och lekte me kameran+instagram. Nu väntar jag på att J ska ringa så man kan börja me maten. :) Ska ställa mig och diska och sen börja fixa små saker som att måla naglarna och ansiksmask för imorn är de midsommar! :D Ska bli så roligt för de ska komma en jäkla massa folk till Sund imorn och de bästa är att man är ledig så man kan ta sig en midsommardrink.;) Dock jobbar jag på morgonen så de gäller att speeda så man får nån sömn innan partyt dra igång.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3