onsdag 6 juni 2012

Magkramp av allt skratt!

Igår somna jag runt 1 tiden på dagen, låg vaken hela morgonen och kunde inte somna. Somna vid 1 och vakna till vid 4 och då kolla jag me Joel va han hade för sig för vi hade planerat att hitta på nått, igentligen skulle vi supit och firat studenterna men så vart de inte, jag drog iväg hem till honom, hämta upp Ann-Sofie under vägen för hon ville ha nån att umgås me.:P
När vi kom dit gick vi såklart till Blå Krogen(standard).
Gick hem och åkte och köpte godis och läsk. När vi kom tillbaka så kolla vi på Real Steel. Tobbe kom förbi vid 10tiden.
Vi drog ut på en promenad. Sen vart de en till film. Tobbe drog hem nån gång efter 1 och jag och A-S åkte inte hem fören halv 4 på morgonen. Va ju ändå ledig så passa på att göra såna här saker utan att behöva bry sig om tiden.:) Hade jäkligt rolig, skratta så jag fick ont i magen.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3