tisdag 3 juli 2012

The Amazing Spider-Man!

Har vart på bio igen och denna gången vart de The Amazing Sider-Man som hade världspremiär idag!
Gick me Joel, Niklas och hans tjej Sofie. Va lite emot att gå eftersom dem andra filmerna inte är nå vidare bra men gav denna en chans och de va ju tur de för den här va faktiskt riktigt bra!! Och Andrew Garfield ser ju riktigt bra ut okså så de ger de ett stort plus. ;)<3

Nää nu måste jag sova har en lång natt framför mig! Har blivit lite ändring i mitt jobbschema ska nämligen lära mig ett nytt distrik och de är väldigt mycke körande och de blir man väldigt trött även om man bara sitter me(de är nästan värre för då har man inte lika mycke att göra) ska även lära mig lite nattförmans arbetsuppgifter för jag ska vikariera som de nästa vecka. Ska bli spännande men en utmaning. Kommer va mer död en levande nästa vecka, kommer sova hela dagarna för att palla jobba så stör mig ej så är ni gulliga.;P Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3