söndag 1 juli 2012

Mitt Jobb!

Vart ute och gått en sväng me bby, jäklar så varmt och skönt de är ute fast kl är 22. Ska sova en stund sen är de dags för jobbet.

Kan ju berätta lite om mitt jobb. Jobbar som tidningsbud för UNT distribution och delar ut morgon tidningar i Gimo. Börjar runt kl 1 på natten och är klar mellan 5-7 beronde på va de är för dag och om de är nått som strular. Jag slutar när jag är klart me att dela tidningar till dem som ska så de är väldigt skönt så är man snabb så får man ju komma hem tidigare.
Jag jobbar 7dagar i veckan. På söndagar jobbar jag "extra", jag kör ett till distrikt/område.

Mina kommande veckor på jobbet:
  • V.27 kommer jag jobba extra hela veckan.
  • V.28 är de en vanlig jobbvecka.
  • V.29 jobba extra.
  • V.30-31 SEMESTER!! (Har sparat 2veckor till senare)
(Min första semester ever.! Så de ska bli spännande hur jag klarar av att inte göra nått i 2veckor. Har alltid haft sommar jobb eller skola så har aldrig haft semester förr. Dock va man ju arbetslös i ca 1år men de är ju inte riktigt samma sak. :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3