måndag 16 juli 2012

Helgen V.28!

Tack vare åska och ingen ork så har de blirvit dåligt me skrivet här.
Men i fredas så va de bilträff. Va inte så mycke bilar att titta på.

Fick hoppa in som nattförman över helgen för TT ville va ledig och de gick väl bra. Fick ut och köra på gamla bekanta vägar som t ex hargshamn och runt om där jag bott förut så hittar ganska bra så de va inga problem att köra rätt. Lite små jobbigt att se hur allt förändras i Hargshamn.:( Inte mycke kvar som har me min barndom kvar. Skolan är ju ner lagd, där vår påskträd va står de nu massa hus och stigen som man gick me min dagmamma för att gå till badet är så gått som igen växt och dem har byggt nå ful grusstig. Sen är de andra saker som inte finns kvar som ICA och bibloteket.:( De jobbigaste va nog att åka förbi Gimovägen där min mormor bodde, de väckte en massa minnen. Saknar fortfarande min mormor extremt mycke fast de gått ca 10år sen hon lämna oss.:'(

I lördas så va de födelsedags firande för Madde. Åkte hem till hennes bror för de va där alla va. Kvällen sluta me att vi åkte ner till Öregrund och satt på en resturangkrog som heter Bryggan där de va live band. Träffa på en klasskamrat från Jälla, riktigt roligt! Vissa sig att de va hennes kille som stod för underhållningen.
Åkte och jobba vid halv 12.
På söndan fyllde mamma år så åkte hem till henne och åt tårta och försökte hjälpa syrran me lite data saker.:P
Fick åka och hämta J i Sund innan man åkte till jobbet.

BARA EN VECKA KVAR TILL SEMESTER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3