onsdag 18 januari 2012

En Veckas Sammanfattning!

Jag är inte dö har bara inte haft nå lust att sitta vid datan.
Kan sammanfatta lite va som hänt.
Tordas så va de ju skräckfilm som gällde men den filmen sög! Va nå hobby filmad så dem skriker/bråkar mest och sen filmas fötterna en massa och så se man hur fejat allt är och va som kommer hända, och när människor försvinner då spåra de ur, flumfilm. Så jag sabba stämningen me att skratta åt allt i filmen.:P Sen vart de en thriller me lite "skräck" istället, mycke bättre film.
I fredas så va de knutmassa men de vart att vi stanna hemme för de blåste så jäkligt och de va halt så då kolla vi på film istället, Sherlock Holmes #1. Tagga till lite in för lördan.:D
För sen på lördan så va de bio me Joel och gänget, Johan och Matte följde oxå me. Vi kolla nämligen på Sherlock Holmes #2 A Game Of Shadows. :D As bra filmer de där, klart värda att se.!:D Och Robert ser ju bra ut för sin ålder.;)
Sen på söndsan åkte jag hem till mamma och åt tårta för syrran hade fyllt år på fredan. Sen vart de att jag va där en stund och kolla på nå gamla VHS filmer me syrran. Nostalgi.:) Spela lite spel me henne oxå. Åta mat som den gamla tiden då man bodde hemma.:P
Åkte hem ganska sen och när jag kom hem så gick jag direkt till sängen och försökte sova en stund innan man skulle till jobbet.
I måndas låg man deckad i sängen för vår kära innebonde har smitta ner mig me sina förskyldningsbaciller. Inte glad!
Matte har vart här över helgen och jag börjar känna att de börjar bli för mycke att ha han här för jag och Johan får ju aldrig va själva men så i måndas på kvällen skulle vi få en stund för oss själv för Matte skulle åka till Johan syster och va me henne. Men de kändes knappt som att han hann åka innan han va tillbaka och så va man sjuk så de va en värdelös kväll. Vill bara att de ska bli freda så att han ska åka hem.:(
Tisdan låg jag oxå bara i sängen för jag ville inte gå upp.
Och idag har jag iallafall klätt ner granen och plocka undan julsaker, bara gardinerna som ska bytas me de gör jag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3