måndag 30 januari 2012

Min helg!

I fredas va jag och hämta syrran vid hennes skola och sen på kvällen så vart de en film kväll. Vi kolla på Johnny English reborn och sen på Eldorado.

På lördan åkta jag och syrran in till Gränby och shoppa loss. Syrran fick i fördelsedagspresent att handla lite nytt till garderoben. Först hade vi lite svårt att hitta nå men sen så hitta hon massa på en gång så hon spräckte budjeten lite men vet själv att de va svårt att hitta kläder som passa i den ålden, antingen så är de för tantigt eller för litet. På kvällen så kolla vi på gladiatorerna och bara slappa för vi va ganska så trötta efter dagens shopping.

Eftersom jag jobb som vanligt under helgen så vart de väldigt lite sömn så söndan va jag ganska så trött och sov bort en massa av dagen. Så när jag vakna så va de typ bara att köra hem syrran. På vägen hem köpte vi me oss sibylla mat och bara njöt av att få va själva en kväll dock somna jag ca en timme. Men så kolla vi på Äkta männsikor, en riktigt bra serie de.:) Känns som de kan va nå som kan hända på riktigt me all teknik som vi har idag. Går på SVT 1.:)

Och idag är de måndag och vår inneboende är tillbaka. Vi va iväg och handla mat nu på kvällen och lyxa till de me att göra tacos till middag. Är propp mätt. Me ska hoppa in i duschen nu och sen blir de film, In Time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3