torsdag 2 februari 2012

Iron Man-kväll!

Igår åkte jag till Joel för att ha en Iron Man-filmkväll.:)
Åkte och möte Joel runt halv 4 tiden. Sen gick vi och handla. Hallsta har nå som vi inte har här i Östhammar, nämligen cupcake färdig mixar.:P Jag är för lat för att göra dem från grunden. De ska gå snabbt och lätt, de roliga är ju att äta dem.:P Åkte hem till Joel och vänta in dem andra, Jonas, Martin och Martins tjej Sara(jobbigt när många heter Sara man har ju snart själv ingen koll vem man pratar om.hihi:P).
När dem va på G så åkte jag och Joel till Blåan där vi möte up dem och käka pizza.
Sen bar de vidare hem till Joel och filmenkvällen kunde börja. De va meningen att vi skulle se båda filmerna om Iron Man men vi såg bara första för sen satt vi bara och snacka resten av kvällen, tiden bara flög förbi. Efter som kvällen va lite för "min skull"(säger vi) eftersom jag inte sett filmerna och Joel har tjata om att jag ska se dem så fick jag låna me mig 2:an, få se när jag får tid till att titta på den.:P Men första filmen va ju bra så kommer nog titta på den snart, han som spelar Iron man är ju han som spelar Sherlock Holmes så redan då vart ju filmern intressanta. För Robert är ju som sagt riktigt snygg för sin ålder(47år i april).;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3