onsdag 15 februari 2012

Helgens händelse!

Lördan börja me att jag jobba sen hem och sov ca 2-3timmar.
Johan va snäll och körde till Johanna vid 10 tiden och där möte jag upp Johanna, Lina och Lollo. Va bara att packa sig in i bilen och fara till Märsta me en mellan landning i Uppsala för att ta nå att äta. Vi kom hem till Johannas föräldrar där vi fixa oss och tog lite att dricka. Marre och Emma kom oxå dit. Sen for vi vidare till Ina där partyt börja och vi vart några fler personer. De vart tacos till midda. Vi kolla lite på melodifestivalen.
Vid 11tiden kom taxibilarna och vi drog in till stan(Uppsala). Vi gick in på Salluhallen och de börja ju bra för mig, de va nå kille i klädkön som hade nå vidrig parfym så jag börja må illa men lyckades tyglade genom att gå bort och Johanna va snäll att följa mig till toan men jag hann må bättre innan vi hann ställa oss i kön. Sen dansa vi de mesta av kvällen. Dock tycker jag att salluhallen inte va nå vidre roligt ställe, de va för trångt alltså litet dansgolv, trånga gångar att gå och de va trappor överallt och man gick typ vilse.

Johan va gullig och hämta mig så man slapp passa tid till bussen + så vill jag inte åka själv i buss full me fyllon.
Jag och Johan tog en driv in på max så man fick lite mat i magen.
Söndan sov man typ hela dagen, vakna pigg så la mig på soffan för att kolla på film men somna.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3