söndag 19 februari 2012

Pretty Little Liars!

Haha kröp ner me täcke i soffan och fasna me att kolla på Pretty Little Liars imorse när jag kom hem från jobbet så gick inte och la mig fören 12 på dagen. Riktigt bra serie, händer hela tiden något och bra handling, de är spänning så man vill bara kolla mera. Tummen upp.
Rekommenderar att titta på de.!
Köpte dvdboxen från cdon.se 199kr(ord 379kr) och de är extrapris så passa på.;)
Blev att jag sov till 4 och sen kom Johan hem så då fixa vi mat och kolla sen på film men jag somna till filmen.:P Vakna upp till Time Out och nu kollar man på BIG BROTHER som äntligen börjat igen! Men de känns som alla deltagare är tråkiga, den som redan går mig på nerverna är han Spiran eller va han hette.
Sen ikväll så börjar The Walking Dead igen, härlig bara massa nytt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3