torsdag 2 februari 2012

Nytt och rosa(igen)!

Fy fan nu är man helt slut i huvet. Har sutti och mixtra me bloggen sen klockan 8 och nu är klockan kvart i 11. Tyckte de va dags att ta bort julen här från bloggen fast de känns lite som jul bara för att snön och kylan har börja komma. Fick bli rosa och lite kärlek eftersom alla hjärtans dag är snart.:)
Igentligen är de inge svårt att göra om bloggen men min dator är så jäkla seeeeeg eftersom den skulle behöva gå i pension så allt tar 500 gånger längre tid än va de skulle gjort på en "normal" dator.
Har en lite grej att fixa men de gör jag imorn för nu har jag ingen ork. Ska sova en stund innan jobbet hade jag tänkt eller om man kanske ska försöka läsa lite ur min bok som jag kappt rört den senaste tiden, har ingen lust eller tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3