tisdag 3 januari 2012

Gott Nytt År!

Mitt nyår vart kanon. Åt god midda hos svärföräldrarna. Sen förfesta jag och Johan syster lite hemma hos oss medan jag fixa mig. Sen åkte vi till festen. Lite små segt i början men de brukar de ju va men sen vart de fart. Hahah vi hade me oss en fishermen flaska och den va slut när vi skulle åka hem. XD Emil sabba korken så då hade jag ju inge annat val än att få i mig den men fick lite hjälp.:P
Vid tolvslaget vart de raketer och jag fick min nyårs kyss.<3 Sen gick tiden jäkligt fort och plötsligt va kl vid 3 eller nå och då ville Johan hem(han va nykter) så vi åkte hem och man somna ganska snabbt om man säger så.:P På morgonen så vakan jag vid 9 och kände att man va på topp.:) Men eftersom jag skulle jobba sen så la jag mig och sov vidare så man skulle palla jobba. Så man va inge bakis vilket va väldigt skönt.:)
Så mitt nya år börja riktigt bra. :D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3