fredag 30 december 2011

En dag i mellandagsreans värld!

Dagen har spenderas i Uppsala me Johan. Börja me att gå på gränby och shopa nyårsoutfit och lite andra kläder bl a nya mjukisar så på söndag kan man ligga bakis i dem.;) Skönt att börja me att gå på gränby för annars så brukar vi gå där sist och då är man så trött så man orkar inte kolla på nå. Va in på systemet och jäklar va me folk, är ju värre där inne än inne i klädbutikerna.:S
Johans nya mobil..
Ikea va näst på tur, kom me lite allt möjligt bl a en klädställning så jag kan rensa lite i garderoben och hänga upp på den.:P
Plantaget och Jula men vart inte mycke köpt.
Åkte ut till siba för att jag skulle köpa dator men då va den som jag vill ha slut (såklart!). Johan köpte sig en ny mobil så nu sitter han och leker me den. :P
Eftersom datorn inte fanns så tänkte jag att, aah då får de bli en mobil så vi drog till media markt för den fanns inte på siba men såklart så va den slut där me. Skiit dag!
Aja man spara dem pengarna får man tänka.:P Men tror jag ska gå in här i östhammar på dialect och köpa mobilen för ifall den pajar så har man nära att lämna in den (dock är den typ 700kr dyrare här :S) och så tänkte jag att dem kan förlänga mitt abonnemang och lägga till surf på de. :) Får se hur man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3