fredag 16 december 2011

Sista julklappen inhandlad!

Sov ca 2 timmar efter jag kom hem från jobbet, konstiogt nog va jag ganska pigg när Johan väckte mig. Körde bilen till Gimo och tog bussen där ifrån. Hoppa av vid gränby och gick och inhandla sista julklappen på en gång så de va gjort. Sen gick jag till Kicks och köpte mig en parfym, behövde inte så mycke mer så gick och kolla runt lite för att fördriva tiden och då träffa jag på Sara(Johans syster) så då följdes vi åt och kolla runt lite affärer och tog även en fika.:) Vi tog bussen tillbaka till Gimo som gick vid tjugo över ett. Hon åkte me mig vi ska ju ändå åt samma håll, men innan vi åkte hem så hämta vi min syrra vid hennes skola och sen hämta upp hennes packning på mammas jobb.
Nu på kvällen så somna jag på soffan och sov ett tag, vet ej hur länge men de behövdes och snart ska man åka till jobbet.
Luktar riktigt gott.!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3