söndag 11 december 2011

Kolla in Joels nya lya!

Igår så åkte jag och kolla på Joels nya lya men först åkte jag till Joels föräldrar för Joel va där. Hans pappa hade utställning, han målar tavlor. Dem är verkligen fina! Detaljrika.
Han målar natur och vilda djur. Finns en tavla som heter "Dansa me vargar" och den tycker jag är såå snygg, sen finns de en annan som är riktigt söt och de är en uggleunge som är målad lite i profil så man bara ser ansiktig och den ser så fluffig ut.:)
Vi åkte till Tempo och handla och sen drog vi till Joel. Han bor riktigt fint. Hade me mig smörgåstårta som vi åt och fika. Kolla på film och gick till Blå krogen och käka pizza, fy fan va mätta vi vart!:P
Kolla klart på filmen och Tobbe kom över och då kolla vi på ett avsnitt av Walking Dead.
Sen va de dags för mig att åka hem men hämta upp syrran på väg hem. Kom hem och hann inte va hemma så länge förren de va dags att åka och jobba.

Idag åkte syrran hem, mamma va och hämta henne. Men hon kommer tillbaka nästa helg.:P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3