onsdag 21 december 2011

Skinkan är klar!

Dagen börja me att ha årets sista helteckning på jobbet. Va klar vid 7 me Gimo sen så va de bara att åka till Östhammar och hjälpa en kollega me hennes hyreshus så de tog en timme. Lämna av bilen och tog min egna och åkte till coop. Kom hem nån gång efter 9 och då hoppa jag fort in i duschen för jag frös så jäkla mycke. Sen gjorde man iordning frukost och satte mig i soffan och kolla på Hart of Dixie. Somna på soffan.:p
Vakna till när Johan kom hem och de vara att börja me maten. Resten av kvällen har bjudit på julstädning och gjort julskinka för första gången, Johan och jag tog en skinkmacka nu på kvällen och den va smaskens.:) Så nu är julen på G här i söderby, bara granen kvar och mammas knäck hade inte sutti fel. Vågar inte göra nå själv för då bränner ja la fast allt.:(

Fick två packet på posten idag och de ena va mammas julklapp och den andra va Johans, vi har ju sagt att inte ge varandra men en liten klapp skadar väl inge.:P Hoppas han gillar den.:) Men nu tror jag alla klappar är in köpta.^^

Nu kollar man på Godzilla som går på 6:an, tänkte försöka slå in dem sista julklapparna ikväll(om jag orkar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3