torsdag 1 december 2011

1 December 2011!

Ja då va de 1 December!:)
Ligger och lyssnar på när Johan snarkar bröve mig i sängen.^^
Ska snart göra mig iordning och åka och jobba. Har sutti och kolla på olika klädsidor. Vet inte va man ska ha på sig till jul eller nyår vet inte äns vart vi ska fira in de nya året nån stanns.? Men de fixar sig säkert.

Kan berätta att målaren har vart här och börja fixa och han är snart klar, han har bara lite kvar att tapetsera och de skulle han göra klart imorgon bitti. Kommer bli kanon.!
Imorn blir de att åka till EWE-möbler och kolla om dem har nå snygg soffa och soffbord. Blir att åka in till uppsala oxå och gå lite på IKEA och Jula för jag behöver nya arbetsbyxor. Sen blir de lite andra affärer oxå.

Usch just ja, jag har strula till de lite här på bloggen. När jag rensa mitt Picasa album så tog jag bort en massa bilder som jag inte trodde gjorde nå att man tog bort men tydligen gjorde det för de visar bara en triangel me ett ! i, här på bloggen. Hoppsan.:S


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3