onsdag 28 december 2011

Nu är julen över!

Oj nu har de gått massa dagar sen jag skrev sist, haft fullt upp.
Kan börja me juldagen då mamma och syrran kom över på jullunch och vi hade en mini julafton. Efter lunchen så vart de tv tittande sammtidigt som de va klapp utdelning.
  • Fick ett skolfoto i ram av syrran.
  • Nagellackset.
  • Knäck som syrran gjort.:) Dock va dem väldigt kladdiga.
  • Biokort för 300kr
  • Presentkort på H&M.
  • Mamma hade virkat en rosa duk.:)
  • Jag och Johan fick en varsin fluffig filt.
  • Rattmuff av syrran.:p
  • En glas ängel me text.
Trolltyg i tomte skogen gick på tv så vi kolla på och sen åkte mamma och syrran. Jag och Johan åkte till svärföräldrarna och spela spel. Senare på kvällen drog vi vidare till Larsson på fest och där spåra de ganska mycke för mig. Vi kom la hem vid 6 på morgonen. Mått dåligt i två dagar men nu har de som tur lagt sig.:P Låg helt ut slaggen på annandagen. Va dags för jobb sen på natten. Kom hem och sov 3 timmar sen upp igen och fixa mig och åkte till Östhammar och möte upp syrran, så tog vi bussen till uppsala. Hon skulle till tandläkaren, de tog typ 10min sen va de klart så vi gick till bokhandeln men eftersom jag inte va på topp så tog vi bussen tillbaka till östhammar där vi tog pomes på sibylla medan vi vänta på att kl skulle bli 4 för då börja bion. Vi va och såg Alvin och gänget 3. Så söta!:P
Efter de så dumpa jag av syrra på mammas jobb och jag åkte hem och sov nån timme.
Matte är här (och kommer va här till fredag) så Johans syster kom över igår så spela vi spel sen körde jag hem henne innan jag åkte och jobba. Idag har man bara sovi och kolla på tv.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3