tisdag 13 december 2011

Julklapp till mig själv!

Bby och jag åkte in till "stan" och handla. Va in på pris stop och kolla lite och då hitta jag en lite julklapp till mig själv nämligen ett par skor. Sen va vi in på Coop och handla. Vart att vi va in på kontorshuset och de va ju dumt.:P Hitta en dator som jag kan tänka mig för min börjar bli ganska seg och konstig(får blue screen lite då och då och den hakar upp sig). Så nu vet jag inte va jag vill mest, en ny dator eller ny mobil.? :S
Johan tyckte dator, för den använder jag ju mest och de har han ju ganska rätt i. Mobiler sjunker ju ganska snabbt i pris oxå, har ju haft min mobil i 3år så då kan jag ju ha den ett tag till.:P Aja få se hur de blir, kommer inte köpa nått fören efter jul på mellan dags rean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3