söndag 4 december 2011

Mina dagar från torsdag till Söndag!

Nu har de gått några dagar utan bloggande, haft saker för mig.

I torsdas så va jag och Johan till Ewe möbler och beställde en soffa och soffbord och dem kommer nån gång nästa vecka. Sen åkte vi in till Uppsala och va in på Jula där de vart nya jobbbyxor till mig. Plantaget sen vart de Rusta. Inne på IKEA åt vi lite mat och sen köpte vi en ny tv bänk och annat smått och gått. Va in på Gränby en sväng, hitta va jag ska ha på mig på julafton, de vart ganska juliga kläder eller aah vintriga.:P Fick även me mig en ny morgonrock hem, den såg och kändes så fluffig så kunde inte låta bli. Min andra är ganska sliten så de passa bra me en ny.^^
När vi kom hem byggde Johan ihop tv-möbeln. Jag hjälpte till ibland.

På fredan vart de att få iordning på vardagsrummet. Vart jätte mysigt får visa bilder sen när jag orkar.:)
Matte kom sen på kvällen ungefär när jag skulle åka och jobba.

På lördamorgonen så fick jag hjälpa en kollega me hans distrikt efter jag va klar me mitt i Gimo. Senare på lördakvällen så va de fest hos Zarah och Jimmie. Som vanligt så skulle man jobba så åkte vid tolv.

Idag åkte jag till pappa och hälsa på och åt tårta.:) Fick reda på en glad nyhet men oxå en mindre rolig nyhet. Köpte 4st trisslotter till pappa som försenad farsdag och fördelsedags present och han vann 100spänn.;)
Syrran va där så då körde jag hem henne och kolla på hennes kanin som hon fått, skiit söt.:)
När jag kom till Östhammar köpte jag me mig sibylla mat till grabbarna och mig.
Nu sitter vi och kollar på The Smurfs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3