fredag 27 januari 2012

Vänner!

I måndas så drog jag till Hallstavik och umgicks me Joel hela kvällen och hade en lite nostalgikväll. Vi va in på ICA och där har jag inte vart på evigheter, dem har som en källare me massa saker och dem hade väldigt snygga inrednings saker så ska dra me mig Johan dit hade jag tänkt.:P
Joel köpte två tavlor och lite annat b la godis som vi skulle ha till filmen.:)
Åkte hem till honom och lämna sakerna och gick till Blå krogen och käka pizza.:D När vi kom hem så kolla vi på filmen Resan till Amerika. En gammal film som vi tittat på tillsammans när vi va små.:) Sen efter filmen så vart de mycke prat om gamla minnen. Dock kommer Joel ihåg mycke mer än va jag gör eftersom jag har förträngt de mesta.

Igår så hade vi årets första helteckning på jobbet så då fick benen jobba.:P Hjälpte en kollega me hennes hyreshus och radhus oxå så de tog en timme extra men nå slant ska la de bli.:)

Idag åkte jag till Emmy och prata lite me henne och hade en trevlig kväll.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3