torsdag 31 december 2009

Nyårsafton..

Imorse var jag ganska pigg så jag åkte me hjärtat när han skulle ploga.. De är så tråkigt att bara sitta vi datan hemma hos honom så då åker jag häldre traktor och får ont i ryggen..:P En gubbe körde av vägen för han försökte komma förbi traktorn så Johan fick hjälpa gubben upp.. Ikväll är de fest i Moxboda hos Christer.. Skönt att inte behöva åka så långt för att festa han bor nämligen bara 3 km ifrån mej..;PJag och Johan ska snart åka och handla mat till i kväll för Lina och Krantzen kommer till mej så ska vi käka och sen kl 8 kommer Christer och hämtar oss.. Får va me om en förlovning i kväll också mellan Christer och Tove.. Spännande..:P

Jahapp då är de snart nytt år, 2010..
Känns som de kommer hända en del, jag ska ta mitt körkort, jag fyller 20, hjärtat fyller 20, hjärtat tar studenten, jag och hjärtat kommer flytta ihop, jag ska skaffa mej ett jobb och åka till Ullared i sommar..:P Sen kommer de säkert hända andra saker..


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3