torsdag 10 december 2009

Trevlig kväll på VIP..

Hade de en bra kväll på VIP me Emmy.. Crolle kom senare så han va me oss oxå.. Dem andra grabbarna hade inte sagt till honom att dem gick från VIP till Kalas.. Men Crolle umgicks me oss istället.. Vi drack lite och prata sen dansa Emmy och jag, Crolle kolla på för han dansar inte nykter..:P Träffa lite folk som man gått i skola tillsamans me..
VIP va la ett helt oki ställe, billiga drinkar, helt oki musik ibland, bra inredning, lite dåligt drag me folk men dem flesta va nog på Kalas tror jag.. Jag saknar People och mina brudar.. :( <3
Vid tolv tiden hade Emmys fötter lessna på klackskona så då gick vi hem till henne.. Låg och prata i typ 2 timmar så de vart lite sent.. Trött var man imorse när hennes klocka ringde vid 8 för hon skulle plugga lite på morgonen men själv kunde man sov i en timme till för Emmy skulle inte till skolan förren vid 10.. Efter vi tagi oss upp och fixat oss så gick jag till bussen och åkte till Johan/Jälla..
Hjärtat mådde inte så bra, han har feber och snuvi.. Nu ligger han och sover..^^<3

Matte lektion senare ida.. Usch.. Som vanligt fattar jag inget av vad vi håller på me.. Tur vi inte ska ha prov på de här kapitlet..


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3