torsdag 17 december 2009

Sammanfattning från dagarna i Gävle..

Japp då har man hamna framför en data igen sitter hemma hos hjärtat..^^<3
Ska ge en liten sammanfattning från dagarna i Gävle..

Måndag
Matte på morgonen och sen fick jag vänta på Johanna att hon skulle hämta mej på Jälla.. Sen åkte vi till Östhammar och lämna av Johannas kille och sen frog vi vidare mot Gävle.. :) Vi stanna till under vägen och hälsa på Macke som bor i Skutskär.. Va ett tag sen man träffa den filuren.. Han hade skaffa sej en hund, doberman, jätte trevlig och söt.. Efter vi vart hos Macke i nån timme så åkte vi vidare mot Lina..^^ När vi kom fram så käka vi tacograttäng.. *Gott* En kompis till Lína som undra om vi ville me och sladda.. Vi hängde på och hade lite bus för oss.. Sen när vi kom hem satt vi länge och bara snacka.. Sen sa Linas mamma att vi skulle gå och lägga oss för klockan va mycket..

Tisdag
På morgonen så va vi ut till kaninerna och hästarna och fixa till dem och de hade snöa så mycket så vi fick gå runt hela hagen och få bort snön från eltrådarna så att dem funka.. Va typ runt 30dm snö..:S Sen vart de frukost.. Sen ut till hästarna igen.. Johannas bil behövdes flytta så Linas pappa kunde ploga , men eftersom bilen va in snöad så va de inte så lätt, den körde fast men vi fick loss den till slut.. Sen for vi iväg och hämta hö och spån.. Vi hämta även en katt som skulle få ett nytt hem på en dimentavdelning, så dem blir nog glada av lite sälskap..^^ Kattens husse hade hämna på sjukhus och kommer inte kunna ta hand om katten.. Vi baka på kvällen och kolla på tv.. Jag och Johanna va helt slut efterdagsen syslor så vi va ganska trötta på kvällen..

Onsdag
Lina hade ont i huvudet så Johanna och jag fick hjälpa till me morgon syslorna som att ta ut hästarna och fixa kaninern.. Vi mocka och så slapp Lina gör den.. Sen började våran färd hemåt för de tar ett tag att åka.. Vi åkte in till Gävle en stund, vi gick in i några gallerior för jag va och leta efter julklapp åt hjärtat.. Hitta de jag leta efter så jag hoppas han blir glad..:P
Macke kom och möte oss i stan så vi snacka me honom en stund sen åkte hem..

De va mina dagar i gävle de, hade de riktigt rolig och mysigt blir nog att jag och Johanna åker dit upp igen nångång..:p

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3