tisdag 22 december 2009

Städ dag..

Känner mej riktigt duktig.. :P Va upp imorse och väckte syrran vid 7 så hon kunde komma iväg till skolan och sen gick jag och la mej igen.. Gick upp vid 11 för då kunde jag inte sova mer för jag vakna av att de va lite trångt i sängen för både katten och hunden låga där.. Mysigt men trångt..^^
Hämta ved, sen ut på promenad me hunden, städa och mublera om i mitt rum, hämta ved, promenad me hunden igen, städa hamsterburen, städa klart i mitt rum, fixa klart me mammas julklapp och laga mat (kotlett och kroketter*mums*)..









Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag och försöka rädda mitt hår..:S Ska laga en inpackning och se om de hjälper lite, har så jäkla slitet hår.. Kommer säker få klippa bort massa av håret om jag går till en frissa.. :( Tänkte färga håret till nyår, inte de bästa för håret men jag är trött på min hår färg nu.."/ Men då är frågan mörk brun lr ha de lite ljus brunt som jag redan har de.."/

***

Tv6 har gjort uppehåll me paradis hotel till den 4 januari, hur kan dem göra så mot mej, va ska man nu kolla på..:( Började fundera i söndas efter som de inte va nått då och inget igår.. Jag vet jag är nörd men de är kul att kolla på..:) Vill att Cimon och Greta ska vinna allt..^^
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3