onsdag 14 mars 2012

Film släpp och Bowling!

Kan meddela att min nya dator ha redan gått i graven och jag har knappt använt den, KUL!! Får åka och lämna in den i slutet av denna veckan, de är nå me hårddisken. Så använder Johans dator tillfälligt eftersom min gamla är ju skiit seg!

Idag släpptes 4:de filmen av twilight och så klart va man och köpte den! Bara att vänta på att sista filmen kommer på bio i november.:)

Nu på kvällen så hängde jag me på bowling me LRF. Madde ville att jag skulle me så jag och Johan och Matte va me på de me massa andra bönder såklart, många som man inte hade nån anning om vilka dem är man har bara hört Johan prata om dem.:P Riktigt trevlig och roligt kväll. Vart mycke skratt, Maddes brorsbarn på 2 månader va me så hon satt me honom och ibland gjorde han såna grimarser och sprattla till så jag kunde inte låta bli att garva, så söt.:P
Och jag va faktiskt inte sämst i bowlingen, ja och Madde visa att vi tjejer kan oxå dock vann vi inte.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3