lördag 17 mars 2012

Spenderbyxorna på!

NY DATOR!! Va in till Uppsala me Johan idag och då va de ju för att lämna in min krachade dator. Berätta va som hänt och de sluta me att jag fick en helt ny. Han i servicen tyckte de va lika bra eftersom jag inte äns haft den i en månad som sagt och man bor ju inte så nära Uppsala heller + jag tror att nån haft datan innan mig för de kändes som de iallafall men nu känns de bra men helt ny.:D

När vi ändå va i Uppsala så vart de ju lite annan shopping. Va in på Zoo grizzle för att kolla klätterställning till katterna men de blev bara lite godis. Vi va in på Arken Zoo och kolla där och där hitta vi en ställning som va billigare och passa bättre så den fick följa me hem, Få se om katterna fattar va de är och gillar den. Vi kolla på lite söta djur, jag och Johan är väldigt sugna på att köpa marsvin, har funderat på hamster men nu lutar de mer åt ett marsvin eftersom dem är så mycker mer att man kan pyssla om dem och hålla på me dem och så klart låter dem så mysigt. Få se va katterna tycker om den iden.:P
Va in på Cervera och handla ett skiit fint hjärta me ljuslycktor som man hänger upp på väggen.:) Vi va in på media markt oxå.
Vi va även in på Jysk, lite nya gardiner för har julgardiner fortfarande uppe i finrummet. HahaXD
Rusta följde det me en matta till vardagsummet och lite annat... ooopps de va inte planerat så de får bli stor städning så man kan lägga ut den utan att all smuts hamnar under den på än gång.
Ingen Ikea denna gång men vi gick runt på gränby en stund då vi köpte lite kläder både till mig och Johan.
Va mycke som följde me hem som inte va planerat så idag har visa kortet gått varmt.;)
Nu sitter man och kollar på Gladiatorerna själv, Johan är och hjälper Matte i hans lägenhet. Funderar på att gå och sova en stund för har bara sovit 4 timmar + lite bilen.
Kattställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3