tisdag 20 mars 2012

Snö?

Go morgon! Sitte och äter frukost och kollar på Vampire Diaries.
Gårdagen bjöd på städning och nu börjar de bli hemtrevligt igen och vi börjar få upp tavlor och sånt, har inte bara vela tagi nå och kastat upp de på väggarna utan väntat tills man hittat nåt som man verkligen gillar, inredninga tar tid men nu känns de inte så tomt på väggarna längre. Idag fortsätter städningen när jag sovit lite.

Hade tänkt göra en ordentlig vårstädning, hänga ut vinterkläderna på vädring och sånt men så vart de inte riktigt. Johan kom hem vid 2tiden på dagen och väckte mig och sa att han skulle ploga snö och jag tänkte "mjo tjena kul skämt men gör de du, utan snö!" och då undra han om jag hade tittat ut och så drog han upp rullgardinen, satte mig upp i sängen och ser ut och tappar hakan, de är helt VITT ut! Va fasiken kom de där ifrån.? Jag som såg fram emot våren och de va jag nog inte ensam om.
Fast snön har kommit tillbaka så fick vi första riktigt jobbigt vårtecken igår.... fästingar.... Ferguson hade 2st på sig.

Frukosten upp äten så nu ska jag bara beställa hem lite filmer, såg på coop igår att nya smurfarna volymer finns att köpa. Blev som ett barn. :D Men när jag är klar me de så ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3