torsdag 22 mars 2012

Skogsfamiljerna!

Har blivit förkyld så har mest lega i sängen idag och igår men till jobbet har man ändå gått, envis som man är fast Johan tjata på att jag borde stanna hemma. De börja igår efter hel teckiningen, vart väl de att de vart varmt och kallt när man gick i hyreshusen så de straffades man me att bli sjuk.
Nått posetivt och nått som muntra upp va att jag hämta ut mina filmer idag(hann inte igår) som jag beställde i tisdas så nu kan jag ha nå att kolla på nu när man är sjuk. Barn filmer är ju bäst speciellt sånt från när man själv va lite.:)
Hitta nämligen Skogsfamiljerna på DVD! De är barndoms minnen, dem tittade jag ofta på som liten och trodde verkligen inte att dem fanns på dvd så dem klicka jag oxå hem, dem(5volymer) tillsammans me resten av dem 4 nya smurf volymerna som kommit ut.
Haha Johan skoja och sa att vi inte kommer behöva köpa barn filmer åt vår unge när vi skaffar för jag har ju redan en massa barnfilmer. Har han ju rätt i.:P
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3