söndag 4 mars 2012

Inflyttningsfest!

Igår va de inflyttningsfest i Hallstavik hos Joel. Som vanligt så jobba jag, de va liksom aldrig nå ordentligt datum från början så då vart de att en annan på jobbet hann ta ledigt innan så då hade jag inte så stor chans att ta ledigt. Men jag hade kul ändå fast man va nykter. De dryga va me alla "små" tejer som kom och trodde de va nå men Joel ha fler än ett rum så att man kunde fly från dem.;)
Åkte dit vid 7 tiden och då hade jag hämta upp Madde och Sara vid sibylla och sen åkte jag hem efter 11 tiden och då fick man full bil för Anto, Emma, Madde och Sara vart lite trötta så dem ville hem och de va ju bara att dropa av dem efter vägen lite här och där så de vart inga omvägar så då va de lugnt.:)
Tog lite bilder på såna man känner innan alla såna man inte kände börja dycka upp.;P
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3