onsdag 9 november 2011

Kratta löv och Bakdag!

Kratta inga löv igår för gjorde lite annat istället men idag vart de att man tog sig upp och kratta och fick även bort högarna jag krattat ihop i måndas, Johan tog hem mini lastar me skopa så körde han väg me högarna, bättre än skotkärra.;P
Har en del kvar att kratta men de får man ta imorn. Helt slut i händerna och axlarna.
När jag kom in så hämna jag framför diskbänken och diska sen börja jag baka och samtidigt laga mat. Efter maten så baka jag lite till.:P
Och nu sitter vi och kollar på Bonde söker fru och äter nybaka och dricker julmust! Första julmusten dena vintern, tänkte vänta till december innan man drack de men kunde inte låta bli.^^ Har även hittit smyg ätit pepparkakor.;)

Baka kolagrottor och snoddas som jag gjorde lite julig/vintrig, tog nämligen wintermix och hade på i stället för cocos.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3