måndag 7 november 2011

Höstsyslor!

När jag vakna så gick jag ut och kratta massa löv. Måste va de tråkigaste man kan göra.:P
Haha höll inte på att hitta kratta så leta igenom varenda jäkla bod vi har (Elli hjälpte till) men vi hitta ingen kratta så när jag va på väg att ge upp och va på väg in så ser jag krattan stod lutad mot husknuten.
Katterna höll mig sällskap under tiden jag kratta, dem sprang runt som galningar och klättra runt i träden.^^
Fick blåsor i händerna av allt krattande.:( :P Får kratta mer imorn för de finns massa kvar. De började mörkna och jag tröttna så gick in och diska och fixa middan, potatis och lax, dock gilla inte Johan lax så stekte lite köttbullar åt honom, ibland är jag för snäll + han är förkyld så då låter de som att han ska va död så får va lite extra snäll mot honom.;P
Detta har jag kvar att kratta:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3