fredag 25 november 2011

Salong 19!

Vart en sväng till uppsala, hade nämligen boka en tid hos frissan idag. Åkte hemifrån vid halv 2 och tack vare att man inte hitta nå parkering i Östhammar så missa jag bussen så fick vänta på nästa. Då träffa jag Johans syster och hon skulle me samma buss, vi skildes åt vid station då jag drog vidare in mot stan för att göra några ärenden innan jag skulle till frissan. Första gången jag inte köper nått när jag är i stan för hitta inte de jag leta efter.

Kom tidigt till frissan för jag va inte 100 på vart de låg så bättra att sitta och vänta än att komma sent tycker ja.:P Gick och klippte mig på Salong 19 och de va länge sen jag gick ifrån en frisörsalong och varit riktigt nöjd men den här gången va jag riktigt nöjd så dit kommer jag gå igen.:D De va Zarah som tipsa mig om denna salong eftersom hennes kompis är de som jobbar där och jag har träffat henne nån gång på nå fester så de tyckte jag att de passa bra för då visste jag ju lite om personen.
http://www.salong19.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3