torsdag 3 november 2011

November!

Lite svårt att fatta att vi är i november nu, är runt 10grader varmt om dagarna. Och de är inte så kallt om nätterna så de är lagom varmt/kallt att jobba. Undrar dock när snön tänkt komma.?

Händer som vanligt inte så mycke, härom dan va jag me Johan när han körde skiit. Jag fick köra lite traktor.;) Vi va vid gården och så skulle Johan ha me sig traktor hem till oss så då tyckte han att jag skulle köra, är bara 3km.:P De gick bra men eftersom stolen är inställd på en 90kg karl och de är ju jag långt i från så vart de att jag flög så fort de kom ett gupp och de gjorde att man tappa fotfästet på pedalerna så jag kunde inte köra så fort men vi kom hem.:P
Igår kom Johans förra klasskamrat på middag. Han hade hjälp Johan lite me skördan.
Som sagt de händer inte så mycke roligt. Men imorn blir de roligare men de tar vi då.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3